Slået op: 03.05.2024

Marketingchef

Danske Shoppingcentre / Fuldtid

Om Danske Shoppingcentre

Danske shoppingcentre er stolt ejer af 17 strategisk beliggende shoppingcentre over hele landet, med en samlet portefølje på omkring 850.000 kvadratmeter og 1.100 butikslejemål. Kendetegnet ved en dedikation til kvalitet og innovation, stræber DSC efter at være og forblive den største aktør på markedet, med en klar vision om at eje og udvikle Danmarks 17 bedste shoppingcentre.

Om Afdelingen

Som Marketingchef vil du lede marketingafdelingen i Aalborg, som fungerer som et internt marketing- og eventbureau for Aalborg og Friis Shoppingcenter. Afdelingen består af 8 fagligt stærke specialister med ekspertise inden for SoMe, SEO, Google Ads, grafik og event. Dette team spiller en afgørende rolle i at styrke DSC’s brandpositionering og øge omsætningen gennem innovative marketing kampagner og events.

Om Stillingen og Ansvarsområder

Som Marketingchef hos DSC vil du være nøglepersonen i ledelsen af virksomhedens marketingstrategi og aktiviteter. Dine hovedansvarsområder vil inkludere:

  • Udvikling og implementering af en strategisk marketingplan for at styrke centrenes brand og tiltrække samt fastholde kunder.
  • Ledelse af marketingteamet, etablering af effektive processer og arbejdsgange samt implementering af struktur for medarbejderne.
  • Identifikation af markedsføringsmuligheder og udvikling af innovative kampagner og initiativer.
  • Overvågning og analyse af markedsudviklinger samt evaluering af markedsføringsaktiviteternes effektivitet.
  • Budgetansvar for marketingafdelingen og sikring af optimal ressourceallokering.

Dine Kvalifikationer

Det forventes, at du har:

  • En relevant kandidatuddannelse inden for kommunikation og marketing.
  • Mindst +7 års erfaring med marketing og ledelse, herunder evnen til at lede og motivere et team.
  • Evnen til at udvikle og implementere effektive marketingstrategier og kampagner.
  • Stærke ledelsesevner med fokus på personaleledelse.
  • Evne til at analysere data og omsætte dem til brugbar indsigt.
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • En initiativrig tilgang til arbejdet med et stort kommercielt fokus.

Personlige Egenskaber:

  • Evne til at arbejde effektivt under pressede forhold.
  • Proaktiv tilgang til opgaver og evner at tage initiativ.
  • Kreativ tankegang og naturlig nysgerrighed.
  • Høj faglighed og stræben efter kontinuerlig forbedring og læring.

Bliv en del af et dynamisk team, hvor du får mulighed for at sætte et betydeligt præg på fremtiden for Danmarks førende shoppingcentre.

Denne rekruttering er assisteret af Capax Recruitment. For yderligere information kontakt Xenia Rosiak på xrr@capax.dk

Jobinfo

Segment:

By:

Region:

Marketing

Aalborg

Nordjylland

 

 

Segment: Marketing
By: Aalborg
Region: Nordjylland