Lukket rekruttering

Netværksadministrator

Københavns Universitet / Fuldtid

Do you want to help us shift gears in drug discovery through digitalization? By cultivating I rollen som netværksadministrator, vil du være en nøgleperson for driften,
udviklingen og vedligeholdelsen af infrastrukturen og netværket. Du vil deltage i en af Danmarks største SDA og DNA implementeringer. Derudover vil du være med til at udvikle infrastrukturen til fremtidens behov og krav.
Du får mulighed for at anvende og bidrage med din viden inden for netværksdrift. I denne stilling arbejder man med de nyeste teknologier og hos KU-IT er man i gang med at gå fra HP netværk til Cisco netværk. Derfor vil du være med til disse transformationsprojekter. Herudover er der mulighed for at arbejde i forskellige områder inden for netværk. Der er mulighed for to hjemmearbejdsdage om ugen, hvis dette ønskes.

Som netværksadministrator vil dine ansvarsområder være, at:
• Drifts- og vedligeholdsopgaver af vores kablede netværk
• Drifts- og vedligeholdsopgaver af det trådløse netværk
• Deltage i spændende projekter på netværksområdet
• Daglig 2nd og 3rd level support
• Sikre at infrastrukturen kan driftes, vedligeholdes og løbende udvikles
• Sætte dit præg på Københavns Universitets it-miljø.

Krav til en Netværksadministrator

Kandidaten skal som minimum have:
• Min. 2 års erfaring med drift af både kablet og trådløst netværk i
entreprise-miljøer
• Erfaring fra store driftsmiljøer
• Kendskab til Cisco Switche/Routere og Cisco teknologi såsom SDA og DNA
• Kendskab til routningsprotokoller, eks. BGP og OSPF
• Vant til at dokumentere og udarbejde kravspecifikationer af it-løsninger i
enterprise-klassen
• Daglig 2nd og 3rd level support
• ITIL-processerne
Det er en fordel, men ikke et krav, at kandidaten har erfaring med følgende:
• Erfaring fra uddannelsessektoren
• Kendskab til HP netværk
• Erfaring med FMC og NGFW

Segment: IT
Town: København S
Region: Hovedstaden
Positions: Lukkede rekrutteringer

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx