Danske Shoppingcentre

Driftsleder

Danske Shoppingcentre / Fuldtid

Slået op: 23.12.2024

Hvem er Danske Shoppingcentre?

Danske Shoppingcentre (DSC) er den førende kraft inden for shoppingcentre i Danmark og stolt ejer af nogle af landets mest imponerende og strategisk beliggende centre. Med en samlet portefølje på omkring 850.000 kvadratmeter er DSC fordelt over 17 centre med i alt 1.100 butikslejemål.
DSC har en dedikation til kvalitet og innovation, og afspejles ikke kun deres imponerende portefølje, men også sammen med 250 drevne og dygtige medarbejdere. DSC bestræber sig konstant efter at forblive markedets største aktør inden for shoppingcentre, og med en klar vision – at eje og udvikle de 17 bedste centre i Danmark.

Rollen

Bliv en del af en moderne og dynamisk afdeling

I rollen som Driftsleder i Amager Centret vil du blive en central del af driften og udviklingen af centret, hvor du sammen med dit team vil skabe de bedste rammer for både kunder og lejere. Med over 4 millioner årlige besøgende er det en essentiel opgave at sikre optimal drift og løbende optimering af centret, og du vil spille en nøglerolle i at sikre, at disse mål opnås.

Efter en omfattende modernisering og udvidelse i perioden 2018-2020 fremstår Amager Centret nu som et moderne, urbant bycenter, der med arkitektoniske referencer til den oprindelige rebslagerfabrik fra 1812 både hylder områdets historiske rødder og imødekommer nutidens behov for komfort og æstetik, du vil derfor være med rejsen om at vedligeholde og drifte et ny renoveret center.

Indflydelse på driften og udviklingen af centret
I dit daglige arbejde vil du få ansvaret for at lede et mindre driftsteam og sikre effektivitet og høj kvalitet i driften. Du vil have det overordnet ansvar, og have en bred vifte af opgaver, både inden for ledelse, økonomi, udlejning og teknisk tilsyn Du vil være med til at præge centrets udvikling gennem strategiske beslutninger, samtidig med at du håndterer de daglige driftsmæssige udfordringer. Amager Centret er en del af Danske Shoppingcentre, hvilket giver adgang til et stærkt netværk af videndeling og samarbejde med driftsledere fra 16 andre centre landet over.

Ansvar i rollen

Som driftsleder i Amager Centret vil din hverdag være præget af stor variation og det er derfor vigtigt, at du har evnen til at bevare
overblikket og prioriterer de opgaver, der er vigtigst at få løst.

Dine ansvarsområder vil blandt andet være:

  • Overordnede driftsoverblik af centret.
  • Løbende identifikation og sikring af, at ejendommen er i overensstemmelse med brand- og sikkerhedsforskrifter.
  • Sikring af, at forebyggende og afhjælpende vedligeholdelse af tekniske installationer udføres og dokumenteres (DaluxFM).
  • Arbejde med løbende energioptimering og overvågning af energiforbrug (Min Energi2).
  • Varetage samarbejdsaftaler med leverandører, inklusive budgetansvar, fakturahåndtering og økonomistyring (Unik Bolig 4).
  • Ansvar for udførelse af mindre Whitebox- og driftsprojekter.
  • Daglig ledelse og udvikling af medarbejderne i driftsafdelingen.

Vi forestiller os at du har:

  • En uddannelsesmæssig baggrund som fx maskinmester, Elinstallatør, Ingeniør eller en lignende relevant teknisk baggrund og indsigt.
  • Ledelsesmæssige kompetencer og medarbejderstyring.
  • Dokumenteret erfaring/uddannelse inden for Facility Management og gerne erfaring med flere af de ovennævnte opgaver.
  • Erfaring og interesse i at arbejde med ABA-, ABV-, AVA-, CTS-, sprinkleranlæg og brandforhold.
  • En naturlig rolig autoritet og et stærkt service-gen, så vores mange interessenter oplever dig som handlekraftig, kommunikativ og professionel.
  • Et “smil i øjnene” og en passion for drift.

Som person har du:

  • En struktureret arbejdsgang og evnen til at bevare overblikket, selv når der er mange opgaver i gang.
  • Evnen til at tænke kreativt og finde innovative løsninger, der løfter opgaven til næste niveau.
  • Naturligt kreativ og proaktiv i at bidrage med idéer og løsninger, som kan skubbe projekterne fremad.
  • Drives af energi, passion og et stærkt engagement i at skabe forandringer, der gør en positiv forskel.
  • En kreativ tankegang og en naturlig nysgerrighed, der driver ønsket om at udforske alternative løsninger og muligheder.
  • Høj faglighed og stræber efter kontinuerlig forbedring og læring.
  • En løsningsorienteret tilgang, hvor mulighederne altid ses først.
  • En positiv indstilling med “smil i øjnene”

Kontakt os

Ønsker du at vide mere om rollen som drifts- og projektkoordinator ved Danske Shoppingcentre kan du kontakte: Mia Sonne fra Capax Recruitment på mso@capax.dk

Segment: Other
Town: Amager
Region: Hovedstaden
Positions: Lukkede rekrutteringer

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx