Drifts- og projektkoordinator
Danske Shoppingcentre / Fuldtid
Slået op: 23.12.2024
Hvem er Danske Shoppingcentre?
Danske Shoppingcentre (DSC) er den førende kraft inden for shoppingcentre i Danmark og stolt ejer af nogle af landets mest imponerende og strategisk beliggende centre. Med en samlet portefølje på omkring 850.000 kvadratmeter er DSC fordelt over 17 centre med i alt 1.100 butikslejemål.
DSC har en dedikation til kvalitet og innovation, og afspejles ikke kun deres imponerende portefølje, men også sammen med 250 drevne og dygtige medarbejdere. DSC bestræber sig konstant efter at forblive markedets største aktør inden for shoppingcentre, og med en klar vision – at eje og udvikle de 17 bedste centre i Danmark.
Rollen
Bindeleddet i et stærkt og dynamisk team
Lyngby Storcenter er i rivende udvikling og gennemgår en række store projekter, der vil forme centrets fremtid. Fokus ligger på en omfattende modernisering af selve centret, både indvendigt og udvendigt. Samtidig er der sideløbende en totalrenovering af højhuset, som omdannes til et nyt hotel og restaurant, men dit arbejde vil udelukkende være centreret omkring opgaver relateret til centrets drift
og udvikling. Flere spændende projekter er i pipeline, hvor du vil få en central rolle i deres gennemførelsepipeline.
Indflydelse på driften og udviklingen af centret
Som Drift- og Projektkoordinator vil du være det essentielle bindeled mellem projektlederne på disse projekter og den daglige drift. Du får ansvar for at sikre en gnidningsfri overgang fra projektfase til drift, uanset projektets art. Din forståelse for projektledelse vil være central, da du både skal sikre overlevering og håndtere mindre projekter selvstændigt. I tæt samarbejde med driftslederen vil du også få
en vigtig rolle i den daglige drift af centret. I vil løbende arbejde med at identificere muligheder for optimering og udvikling, hvor dine innovative input vil være med til at styrke centret yderligere
Variation i hverdagen og store projekter
Din hverdag som Drifts- og projektkoordinator vil være præget af stor variation, hvor du blandt andet vil være med til at igangsætte nye større projekter og driftsmæssige opgaver, der kræver overblik og prioritering
Ansvar i rollen
Som Drift- og Projektkoordinator i Lyngby Storcenter får du en spændende og alsidig rolle, hvor både drift og projektledelse er i fokus. Du vil arbejde tæt sammen med driftslederen og andre teams og få en central rolle i at skabe de bedste rammer for centrets lejere og kunder. I denne rolle er din evne til at bevare overblikket og prioritere opgaver altafgørende, da din hverdag vil indeholde mange varierende opgaver og projekter. Dine ansvarsområder vil blandt andet være:
- Planlægning og koordinering af drift- og vedligeholdelsesarbejder
- Prissætte mindre udviklingstiltag og ændringer i lejemål og bidrage med
input til driftsbudgettet samt styre projektøkonomien for små og
mellemstore projekter. - Planlægge, styre og gennemføre drifts- og udviklingsprojekter i varierende
omfang - Håndtere facilitetsrelaterede forespørgsler og udfordringer fra lejere og
kunder - Sikring af, at forebyggende og afhjælpende vedligeholdelse af tekniske
installationer udføres og dokumenteres (DaluxFM). - Varetage samarbejdsaftaler med leverandører, inklusive budgetansvar,
fakturahåndtering og økonomistyring.
Vi forestiller os at du har:
- +3 års relevant erfaring inden for Facility Management og håndtering af mindre projekter.
- Kendskab til projektledelse og evne til at planlægge, styre og implementere projekter effektivt.
- Erfaring inden for Dalux systemer
- Uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. maskinmester, bygningskonstruktør eller teknisk faglig specialist inden for f.eks.
CTS/el/ventilation. - Det vil desuden være en fordel, hvis du besidder erfaring med CTSog ABA-anlæg.
Som person har du:
- En struktureret arbejdsgang og evnen til at bevare overblikket, selv når der er mange opgaver i gang.
- Energi, passion og evne til selvstændighed til at drive egne projekter
- En kreativ tankegang og en naturlig nysgerrighed, der driver ønsket om at udforske alternative løsninger og muligheder.
- Høj faglighed og stræber efter kontinuerlig forbedring og læring.
- Et “smil i øjnene” og en passion for drift.
Kontakt os
Ønsker du at vide mere om rollen som drifts- og projektkoordinator ved Danske Shoppingcentre kan du kontakte: Mia Sonne fra Capax Recruitment på mso@capax.dk