Jobinfo

 

Segment:

Industry:

Client type:

City:

State/Province:

IT

Stat

IT

Frederiksberg

Region Hovedstaden

 

 

Segment: IT
Industry:  Stat
Client type: IT
City: Frederiksberg
State/Province: Region Hovedstaden

Slået op: 11.10.2021

IT-supportmedarbejder

Full time / Capax Recruitment / Danmark

It-supportmedarbejdere til drift af moderne systemer i spændende team

Har du erfaring med moderne systemsupport og har du lyst til at blive en del af et veletableret og ambitiøst team, som varetager support og vedligehold af 7 velfungerende IT-systemer med flere på vej? Så er du måske vores nye kollega.

It-applikationssupport i agile teams

Som it-medarbejder i eKapital kontoret bliver du en del af en IT support- og forvaltningsenhed i en agil teamstruktur. Kontoret er frontløbere for support og automatiseret drift af egenudviklede IT-systemer og har en bred viden og dyb teknisk indsigt i applikationerne og deres tilhørende IT-infrastruktur.

I kontorets support og driftsteam er vi pt. 7 medlemmer. Teamet har en uformel omgangstone og har stor selvbestemmelse inden for rammerne af kontorets vision.

Som medarbejder i teamet kommer du til at arbejde med support, drift og vedligehold af eksisterende og kommende systemer herunder, workorders og incidenthåndtering. Teamet har også et tæt samarbejde med kontorets 3 udviklingsteams. Således sikrer vi, at der sker en løbende transition af ny-udviklede features til drift, at vores systemer ikke opbygger teknisk gæld samt at de er sikre og velovervågede.

eKapital kontoret varetager applikationssupport, hvor vi er 2nd level på kundesupport og incidents, og har 3. level på applikationen. Platform, netværk og database varetages af vores samarbejdspartnere. Vores supportrolle består derfor i stor udstrækning i at være dygtige til at lokalisere fejl, berige og evt. løse incident, eller sende hen til rette 3. level. Derudover faciliterer vi at sagerne ikke går i stå, også når der er flere interessenter.

Teknisk orienteret support profil, som kender sine styrker

Vi forestiller os, at du har forudgående erfaring med 2nd level support. Din uddannelse er ikke relevant. Du har sikkert opnået god teknisk erfaring gennem dit arbejde med 2nd level IT support igennem en årrække. Du holder af at servicere og kommunikere med kunderne, alt imens du målrettet løser incidents og workorders, og finder løsninger på problemer sammen med dine kolleger og samarbejdspartnere i UFST.

Personligt er du:

  • Supportminded herunder god til at kommunikere i skrift og tale
  • Proaktiv, og drevet af glæden ved at løse incidents, workorders og problemer
  • God til at overskue helheden og holde flere bolde i luften
  • Nysgerrig på nye teknologier
  • Samarbejdsorienteret og en god kollega
  • Sikkerhedsorienteret og ansvarsfuld

Kendskab til og praktisk erfaring med følgende er en fordel:

  • Drift på Linux
  • Netværk
  • Database
  • Certifikater

Vi arbejder med følgende teknologier og værktøjer:
VMware, Azure, OpenShift, Docker, Kibana, Zabbix, Nagios, Remedy, Jira, Confluence

 

Innovativ arbejdsplads med fokus på samarbejde

Du kan se frem til at arbejde i et godt team i tæt samarbejde med udviklere, testere og andre kompetente driftsfolk. Alt foregår i et agilt SAFe setup, hvor driftsteamet arbejder Kanban styret. Skatteforvaltningen er i gang med en større digital transformation, så der kan ses frem til mange spændende opgaver. Vi tilbyder løbende relevant uddannelse.